Ecekrk Kızlar selam 17. Haftadayim devamlı aç hissediyorum yemek yedikten hemen sonra bile ne yesem de bilemiyorum sizde durumlar nasıl? Ne yememi tavsiye edersiniz kilo aldırmayacak ama devamlı aç hissetmemide engelleyecek.
minnosbirkiz Ecekrk 12 haftalığım, bende pek çözüm bulamadım, yeni yemek yediğim halde açım 😁 aralarda ağzıma kuruyemiş atıyorum, kefir felan içiyorum, yoğurt kaşıklıyorum, tok olduğuma eminim ama sırf o hissiyat var diyede her seferinde yemek yemiyorum
Nergis281018 Ecekrk valla 20 haftaya giricem salı günü ağzıma kaşığı koyuyorum ağzım dolu yani doluyken bile açlik hissediyorum ve şükür ki dört kilo aldım sonrası Allah kerim
Ecekrk minnosbirkiz bende de 16 haftadan önce aşırı bir ihtasizlik vardı 16 haftada hep bir açlık hissediyorum aşırı kilo almakta istemiyorum dozunda olsun istiyorum ama bu hisle zor sanırım
minnosbirkiz Ecekrk dediğim gibi yapın isterseniz, bana azda olsa iyi geldi, hemde bebeğe faydalı şeyler, arada elim çikolataya felanda gidiyor kaçamak yapıyorum ama hemen toparlıyorum 😁
Ecekrk minnosbirkiz sağlıklı mı hamile olmadan önce daha sağlıklı besleniyordum galiba devamlı fast food istiyor canım evde yapmaya çalışıyorum genelde ama tabi kaçamaklarda oluyor 😂
minnosbirkiz Ecekrk ayyy bende yiyorum valla, napalım insanın canı istiyor, abartmadan dozunda her şeyden yiyorum, hiç kendimi kısıtlamıyorum 😁