snmtrhn
merhaba hanimlar...38 +6 haftaligiz cumartesi kontrole gittim cati muaynesi oldum ve normal.dogum yapabilirsin dedi doktorum suyumda biraz azalma varmis acaba ne zaman dogururum cati muaynesinden beride agrim.var biraz 🤔😏 ne zaman dogum olur ki cok heyecanliyim