31 haftalık hamileyim,2. Gebeliğim ama bunda çok zorlanıyorum gebeliğim boyunca agrı çektim afedersiniz ama bi tanesi genital bölgede şişlikti tek nokta değil tamamı yürütmüyevek derecede? Bir de dün gece belimin sol tarafında karnın sol alt kısmında başlayan kasılma değil agrı nefes aldırmıcak derecede doğrultmucak şekilde sancıydı. Birde akşamından çok baş dönmem vardı gecsin diye yattım agrı tuttu bilgisi olan yaşayan varsa cevaplarsa mutlu olurum. Tesekkur ederim şimdiden >!!<