Babymom07 ben isntagram da urasbebetasarim diye bir sayfadan yaptırdım beyaz üzerine lacivet nakişlı kaç kere yıkandı hiç bir solma deforme olmadı çok memnun kaldım. Bebeğim bir aylık oldu bir ay daha giyer öyle milletin söylediği gibi aniden büyümüyor bebekler 😂😂 bu yüzden yenidoğan kıyafet alma diyenleri de dinleme al bol bol yoksa 3 aylıklar çuval gibi oluyor 😂 eğer çocuk 4 kilo doğmadıysa tabi