Cigdem61 amin tşk ederim şimdilik doğum görünmüyor bakiye hanım beni bekleyin dedi onu bekliyoruz haftaya hastanede olacak inş 🙂 ilk doğum olunca insan kendi. Doktorunu istiyor hastaneyi ebeleri bilmediğim için bakiye hanım yanımda olsun istiyorum sende sağlıkla al yavrunu kucağına sezeryan normal farketmez sağlıklı olsunlarda ☺️