Nrcn61 Trabzonda hangi hastaneye hangi doktorlara gidiyorsunuz devlete gidenler memnunmu doğum yapanlar
Tgcetrzi Nrcn61 bende levent beye gidiyordum hackalıda ama artık oda gidecegi için numunede baska bir doktora gideceğim bi sıkıntı olmadıgı sürece özel hastaneden yana değilimm. numune icinde gayet iyi diyorlar .
Burcak61 Nrcn61 yooo bence gayet normal sadece ben kendi doktoruma randevu almayı unuttuğum için hep erken gitmek zorunda kalıyorum ama yine de sabahtan işimi halledip çıkabiliyorum ben ilk imperiale gidiyordum orada daha çok bekliyodum
Senbibak Burcak61 açıkcası bende iş sebepli imperial e gidiyorum daha çok dükkanıma yakın ve asla beklemiyorum
Burcak61 Tgcetrzi ben filiz Tanrıkulu ya gidiyorum Kübra hanım da çok iyi birde deniz bey var çok iyi bu üçünü tavsiye ederim
Leyna Kızlar bende araklıdayım yeni taşındık 32 haftalığım en yakın ve en kolay neresi olur benim için bayan doktor tercihim bir fikrinizi alabilir miyim?
Tgcetrzi Burcak61 öyle yaparım ozaman canım e randevuya üye oldum hatırlatma ekliyorum randevusu acılınca mesaj geliyor . Sende öyle yap her bölüm icin var ☺️
Cigdem61 Nrcn61 merhaba canım. Seninle daha öncede konuşmuştuk. Bende bakiye hanımın hastasıyım bu aralar çok sık izin alıyor doğumada olmayacak diye korkuyorum:( sen naptın haftan baya ileriydi bildiğim kadarıyla doğum oldu mu?
Nrcn61 Tgcetrzi yıldızlı güven derken medicalpark hastanesi mi acaba bende medicalparka gidiyorum bakiye hanıma
Tgcetrzi Nrcn61 evet oraya gelecek ay sonu ben özelden yana olmadıgım için devam etmeyeceğim canım numunede filiz hanıma gideceğim.