Ilknurayse33
Kızlar merhaba ben 3 yıllık evliyim. adet görmüyorum ancak doğum kontrol hapları kullanınca oluyorum. Aralıkta doktora gittim hap verdi kullandım ve adet oldum. Östrojen hormonu düşük olduğundan yumurtalıklar çalışmıyor ve çatlama yapmıyor yani çatlama günümün bilmiyorum. bebek tedavisinr başladık adetin 3.günü menogon iğnesi(kullanan varmı? ) verdi. Amaç yumurtalıkları büyütmek ve 3 kutunun sonunda yumurtalıklarım 15 olmuş (yumurta çatlaması 17 ile 20 arası olduğundan) 4.kutuyuda verdi ve pazartesi tekrardan gittim ama hala 15 teydi. Doktorda anlam veremedi. Ve ogünün akşamı hastalandım yani doğum kontrol hapı kullanmadan. Kimi arkadaşlar doktor çatlamayı görmez belki çatladı tuttu ve bu yerleşme kanamasıdır diyorlar. kimide yumurtalar geri küçülmediği için adet oldun diyorlar. Kafam karışık? Benim durumumda olan bilgisi olan bilgilendirsin lütfen kızlar