Minko İkinci oğlumda öyle oldu. 31 haftaya kadar normaldi 34 de gittiğimde haftası ileride ve suyun bir tık fazla dediler sonra kendi doktoruma randevu alayım oda görsün demiştim ama kontrol süresinde olduğumdan acile gittiğim doktora verdi gece yine acile gittim kontrolden çıkıp normal randevuya geçeyim diye öylesine gittim doktor sancın var bebek de haftasından ileri diyip yatış istedi risk yoksa sabahı bekleyip kendi doktorumu istiyorum dedim imza verip çıktım sabahına yatışım oldu ve doğum yaptım. Ki en başında hep kasık ağrım vardı her seferinde gittiğimde her şey normal diyip göndermişlerdi bir çok şeye bakıldı ve öyleydi. Kontrol den çıksın diye gittiğim gün de doktor her şey normal diyip gönderir sandım ama bırakmadı şarjım yok büyük oğlum annemde vs. Ama hep beklediğim şeydi erken doğması sabırsız çünkü 2 oğlumda ☺️ doğurduktan sonra da Ciğerlerine su kaçtığı için 2 gün küvezde solunum verdiler total da 1 hafta kaldı oda antibiyotik tedavisi bitsin diye 3 gün emzirmeye başlamıştım eğer bekleyen yoksa 1 saatin geçen süre boyunca hep yanında kalmıştım vs. Beni de çok korkutmuşlardı kafası çok büyük vs diye doğdu gerçekten öyle dedim herhalde zihinsel engeli var ama ödemi gidince çocuğumun suratı avuç içim kadar kaldı. Çok şükür sağlığı yerinde 4 ayına girecek, siz dikkat edin beslenmenize zaten şeker gibi bir şey varsa çok bekletmezler uygun haftada doğum olur , sağlıcakla alırsınız inşAlalh kucağınıza