kitten11 Selamlar bebek arabası ne aldınız son 3 ayımız kaldı henüz seçmedik , Pierre Cardin jojo modeline bakıyoruz fiyatı 8.500 falan çok hoşumuza gitti hafif tüy gibi ama o fiyat bandına çıkmışken acaba farklı modellere de baksak mı diye kararsızım
14022024 kitten11 ilk oğlumda travel sistem almıştık ilk zamanalr rahattı ama sonra arabixim bagajina bişey koyamaz olduk oğlum bir yaşında olmadan satıp kabin boy kendi kapanan bir model aldık şu an ikinciye hamileyim doona modelinde bir araba almayı dusunuyoruz
SrpYlmz kitten11 Ben Kraft Palma aldım kabin boy aşırı hafif bı araba tek elle aç kapat ben 7300 e almıştım yükselmişti tekrar indirime girmiş 8000 olmuş civilde tavsiye ederim
Rabiul beyhan3678 ayrı alıyorsunuz e bebeğin kendi markası baby plusun aldım ben , siz isterseniz joie nin kendi markasını alabilirsiniz tabiki ama arada fiyat farkı var