Arkadaslar benim adetim gecikmisti neyse Mart a kadar hep düzenliydi sonra Nisan ayinda 20 sinde olmustum ama yumurtlama zamanim değişmemişti ve bu ay 13. Oldum 17 sinde tamamen bitmişti bugun seffaf yapiskan akinti gelmeye başladı. Sabahta korunmasiz ilişki olmustu ama ustunden saatler geçti. Sonra az once pembemsi yapiskan biR akinti oldu. Adetten hemen sonra yumurtlama olur mu ya benim niye bu sekilde oluyo anlamadim basina gelen var mi