Merhabalar Allah herkese hayırlısıyla evlat nasip etsin inşallah, ilk aşılamamı oldum, 4. Gün bugün ve Progestan içiyorum, az önce sol göğsümde şişlik hissettim ucunu sıktığımda beyaz bir sütümsü sıvı geldiğini gördüm, prolaktinim mi yükseldi acaba? Aşılama tutmayacak mı yani lütfen bana dönüş yapımm :(