Serrabade
Kesin yapıldıysa koruması hala geçerli ama yine de emin olmak adına hastane size detaylı doğum raporu gibi bir şey vermiştir (özelse eğer) ona bakın devletse zaten yapmışlardır diye düşünüyorum. Baticonla devamlı temizlemenizi öneririm mikrop kapmaması için ama yine de bir sağlık kuruluşuna başvurup doktorunuza da bilgi verin