_almirasmom Kızlar karnım çıkıcak gıbı sertlesti ama kendını öyle böyle ittirmiyor bel kısımlarım acıyo asırı hareketlı ve tekmelerı canımı acıtıyor en cok kendını ıtlemesı acıtıyor bu haftada böyle şeyler yaşayan varmı :(
Aleyna_01 _almirasmom normal canım 36 oldum 2 haftadır öğrenmiş ittirmeyi çocuğum haraket te edemiyor tekmede atamıyor habire totoşunu yaslıyor yeri yok artık yeri daraldığı içindir bence
EceNaz26 _almirasmom 29.haftadayım kendi kendine sezaryen yapicak sanıyorum bazen inanılmaz sert itiyor kaburgalarımı falan sıkıştırıyor 😄
_almirasmom Aleyna_01 aynen bende farkettım duz uzanınca bı tarafı gobek delıgımın daha tepe kalıyor zaten kalcası vardı ultrason dada bıldıgın kıcıyla yavrucak ittiriyor resmen vallaha tekmeyı gectım bel kısımları ıttırmesınden sızlıyo sankı patlıcak da patlıyamıyor :(
_almirasmom EceNaz26 valla sırt agrısı cekıyorum suan bırde sertlık var yanlarda Allah yardımcımız olsun cok zor dogursakta rahatlasam dıcem 14 aylık kızım ebemı bellıyor ıcerde kalsın dıyorum 😀
EceNaz26 _almirasmom ah o sırt ağrıları … bir de karnım cok erken çıktı şuan nefes alamıyorum balon giyim 😄 Rabbim kolaylik versin bi bebiş daha varken dinleyemiyorsunuzdur da, benim ilk gebelik ama evde kocam var işte o da aynı sayılır 🤣🤣
_almirasmom EceNaz26 sorma erkekler evde oldumu 2 x yorgunluk bızımkıde bılgısayarda calısıyo suan 2 bebek baktımı 3. Yü yolda oldunu düşün ve bırbırımıze Allahtan bolca sabır dıleyelim🤣