Kızlar bugün post açtım hatırlayanınız olur belki Salı kan verdim beta 1730 çıktı perşembe günü tekrar verdim 2474 çıktı bugün tekrar kan verdim 2482 çıktı buraya yazınca çoğu kişi dış gebelik olabilir dedi hemen kalktım gittim kadın doğum acile devlet hastanesine muayene oldum doktor direk alttan baktı hiç bişi görmedi bebek kese vs
Dedi kimyasal olabilir Kan istedi kan verdim sonucum çıktı 2 saat tekrar doktorun odasına gittim baktı kan sonucuma beta yine yüksek çıkınca dedi dış gebelik mi yoksa iç gebelik mi 2 gün sonra gel tekrar bakalım beni biri aydınlatsın ya madem dış gebelik neden görünmüyor 5 haftalık gebeyim bu arada 5 haftalık görünmesi gerekmez mi dış gebelik geçiren kişiler nasıl oluyor anlata bilir mi ne yapıcagımı şaşırdım ya