Mercev bende 38+2 yim daha 1 ay öncesinden yalancı sancılarım falan başladı o kadar rahatsızım adet sancısı desen var bel ağrısı desen var ama yok hala gelmedi cok erken gelir saniyordum inşallah 40.haftaya kadar beklmetmez nefes alamıyorum resmen bu hamileliğim çok zor gecti 😏