06Canan 2 çocuğumdada vermedim 1 inci çocuğum kolikti 2 çocuğum sakindi Ama tabiki bir çocuğu susturmak için kullanılmıyor Gittiğin ortamda biyerde sakinlestirme amacıyla da kullaniliyor bagzi bebekler aşırı derecede emmek istiyorlar sokağın ortasında açıp emziremicegime göre emzik bu durumda iyi oluyor yoksa Evde keyfime kullanayım gibi bir niyetim yok alistirip braktirmakta kötü Benim 3 üncü cocugum bunda denicegim almazsa zaten zorlayamam