Mrb kızlar ben bişeylerden şüpheleniyorum ama bilemedim hamileyim sanmıştım regl oldum reglim 4-5 gün ortalama sürdü lakin bittikten sonra bende hafif mide bulanması akıntı yorgunluk böyle nasıl desem farklı ama aşırı belirtisi olmayan bişey yaşıyorum olabilir mi sizce de ? Regl oldugum icinde sacma düşğnüyorum :(( yardım pls