yaseminan ben de biliyordum ama nereden bilirdim başıma geleceğini.. 3 yıldır sadece kış aylarında oluyordu ben de yoğun çalışmaktan oluyor çizme giymekten yok elektrikli ısıtıcılar en son varis derken hiçbir şey çıkmadı. Ama şimdi hamilelikle umarım kalıcı olmaz. Hala şoktayım basit bir magnezyum eksikliği zannediyordum...