gencanne97 aç susuz 3 gün kendi sancıma ek suni çektim ilk günler zor değildi ama son gün gerçekten zorluydu.O 2 gün acil doğum doktoru doğurtmamak için az suni vermiş zaten acil olmayanlar dışında doğum gerçekleştirmedi hep odasında yattı ebe telefonla soruyordu.Benimde sancım olduğu için yatış verildi suyum gelmemişti bekletti.3. gün kontrole gittiğim takipli doktorun denk geldi Allah razı olsun başıma geldi defalarca seni dogurtucam bugün dedi yoksa sezaryana dönücekk daha fazla suni veremeyiz dedi.Açilma 4 cm den ileri gitmedi zaten ilk gün 3 cmle yatışim yapılmıştı.3. günün sonlarında artık doktor baktıki ilerleme yok damardan rahim gevşetici vurdu 2 saat sonra falan ebe alttan muae etti ilerleme yok dedi nasıl yok dedi kendi muane etti 5-6 olmuş zorlayınca dedi çubuk gibi bişeyle suyumu patlattı bebeğin kafasını tam yerleştirdi 10 dakika sonra doğurdum