Merhaba. Benim sezaryen yerimin üstü usutunce adet zamaninda agrirdi hafif boyle pijama surtunce degisik ağrı olurdu ama bu gün sabahtan fena agriyor kizarma falan yok ama gercekten sanki yeni ameliyat olmuş gibiyim karnimin içi agriyor. Bebegim surekli karnima vuruyor bezini degistirince, üstünü giydirdigimde falan ondan olabilir mi acaba?