7 mayısta aşılama oldum 5. Kez. İlk aşılamada şu an hayatta olan bebeğim tutundu çok şükür. 3 yaşına geldi 2. Bebek için tedaviye başladık tekrar. Bu 5. Aşılamam hep aşılamalarımda ovitrelle kullandım. Bu aşılamada doktor artık yurtdışından ovitrelle getiremiyoruz bulunmuyo eczanelerde dedi çatlatma iğnesi için proluton depot verdi. Böyle gün geçtikçe ama yumurtam çatlamadımı acaba diye tedirgin olmuyor değilim. Bu iğneyi hiç çatlatma için kullanan oldu mu?