
kızlar ben anlamıyorumda bakarmısınız testime bugun yumurtlamamı olmuş yoksa çatlamamı yanı bunu nasıl anlıycaz 12 mayıs adetim bitti 13 mayıs başladım ovulasyona ilk kez yapıyorum ınıvotanın marka trendyoldan aldım baya herkes önerdi bu markayı.