Alyadefne Doktordan doktora değişiyor bu durum bence. Ben özel takipliyken devleti denemek icin bikac doktora muayene olmaya gitmiştim. Birini çok beğendim onda devam etmeye karar verdim ve özeli bıraktım. Ameliyathane ekibi feci ilgili idi. Korktugum için bana sarılan sohbet eden bir hemşire vardı. Hep benimle konuştular. Bebek doğar doğmaz boynuma yatırıp ten tene temas yaptırdılar. Doktorum öyle bir dikmiş ki maşallah inci gibi doğru düzgün belli bile değil. Yapıştırma değil estetik dikişti.
Bende size tavsiye; Bikac ayrı hastanede yorumları güzel olan bikac ayrı doktora muayene olun.Belki içinize biri siner,hastanenin şartlarını da öğrenirsiniz ona göre hareket edersiniz