İlk hamileliğimde o kadar çok yaşadımki bu ağrıyo hatta ayakta pant giyerken falan bi bacağımı kaldırınca inanışmaz bi ağrı giriyodu çok zordu bir bir sürü testler yapıldı bi şey çıkmadı en son doğum psikoloğuna gittim ve doğum korkum olduğu ortaya çıktı 🥹😢 şhit olduğum veya duyduğum kötü anılı bi doğum tetikliyomuş ama sizde daha farklı olabilir testlerinizi mutlaka yaptırın