Kızlar Allah rızası için kafamı duvarlara vuracsm öyle bir ağrı sakaklarimdaki damarlar bile şişti dişim çok kötü ağrıyor geceden vardı hafif şimdi arttı birden böyle bir ağrı yok parol içtim 500 mg bana mısın demedi ne yapacam kafayı yiyecem doktorumu aradı eşim gitsin cektirsin demiş beni arasınlar ben söylerim demiş bişe olurmu bebeğe ne olur başına gelen varmı bakıyorum görünürde iltihap falan yok ama delik gibi dişimin orası kasmaktan kendimi bebekte kasılıyor toplaniyor ağrıdan ölmek üzereyim