Hamile anne arkadaşlarımmm size mis gibi doğum hikayemi anlatmak ve size de destek olmak istiyorum. Öncelikle saat gece 2 de sancım hafiften başladı ben ilk başta hareketleri sert diye sandım daha sonra 30-40 dk aralıklarla sancılarım geldi. Saat 4 te 27 dk ya düşmüştü ve nişanım geldi. Pilates topu ile egzersizler yaptım hastaneye 8 buçukta gittim 12 dk da bir sancım oluyordu açıklık 4 cmmiş. Suni sancı başlandı ve egzersizler devam etti pilates squat derken saat 10 da açıklık 7 oldu suyumu patlattılar suni sancımı kapatıp kendi sancımla ıkınmamı istediler açıklık 10 cm olmuştu ve oğluşum saat 11.58 de dünyaya geldi hiç epizyom olmadı sadece bebeğim kafası büyük olduğu için sıyrıklar oldu 3 dikişim içeride var darısı daha güzel sağlıklı doğum sizlerin başına inşallah 🥰👶🤰🏼