Aylaa123 puset gerekli tabiki bebeğin pozisyonu önemli çünkü. Kabin boy değil ama ben babymall indiriminden chicco goody xplus aldım. 7,5 kg ve küçücük oluyor.otomatik katlanıyor tek tuşla.normalde 20bib civarında olan araba babymallda 13bine aldım. Ama poşeti tabiki ayrı. Başka marka da olsa bir bakın derim babymall sitesine.