Merhaba arkadaşlar, bir süredir çok düzenli olmasa da 2 günde bir falan geceleri Hayıt otu içip yatıyorum hamile kalmak için. Adetime daha çok var fakat kullandığımdan beri adet olacakmış gibi bel ve karın ağrısı yaşıyorum. Kullanan varsa size de böyle şeyler oldu mu ? Ve kullanıp hamile kalanlar var mı ?