Booksandcats 22+2 oldum önce 10lu haftaları beklemiştim heyecanla sonra 20leri bekledim şimdi de 30ları bekliyorum 🙈
FKRKS29 gizem0403 Yaa , Yarabbim hayırlısını versin insAllah geçer riskiniz❤️ iyi bizim Allaha şükür biraz bulantilarimiz var geçmişti şu 2 gündür basliyo gibi yine , bazen kasik agrisi öyle şükür yine 🥰