1ayzaannesi Kızlar ikinci sezaryenimi oldum, bugün 3. Günümüz. Bebeğimde bende iyiyiz çok şükür. Ağrılarım var, yattığım yerden tek başıma kalkamıyorum ama çok şükür halimizee. Sorusu olan varsa alabilirimm ❤️ darısı isteyen, bekleyen herkese inşallah ❤️🙏🏽
Kub7a 1ayzaannesi gözün Aydın canım Allah analı babalı büyütsün ❤️ Nasıl geçti ikinci genel mi oldun belden mi bende ikinciyi olucam 20 güne çok korkuyorum
Lutfiye20 1ayzaannesi rabbim üzün ömürler versin bebisinize hayırlı olsun size de geçmiş olsun. 1. Mi 2. Sezeryan mi zordu Allah nasip ederse Ağustosta 2. Olacağım da korku başladı şimdiden
ASE6154 1ayzaannesi Allah bağışlasın🥰 bende bugün 37 haftalık oldum sancılarım başladı herhangi bir sorun olmazsa dayanabilirsem 4 hazirana gün verdi doktorum 2.. sezaryenim için ilki özelde olmuştu bu devlette olacak hangisi daha kolay oldu sizin için ağrı falan konusunda
1ayzaannesi Kub7a kuzum ancak bakabildim burayaa. İki sezeyenimi de aynı doktora oldum. İkisinde de spinal anestezi ile yani belden uyuşturma ile oldum. İlkinde hiçbir problem yaşamamıştım ama bunda bir bel ağrısı problemim var şuan maalesef 😔
1ayzaannesi Lutfiye20 kuzum ikinci sezaryen daha kolay oldu ne yalan söyleyeyim. Yani daha kolay ayağa kalktım. O ilk kalkış daha kolay oldu ama belim tutuldu.
1ayzaannesi ASE6154 kuzum 2. Sezaryen daha kolay oldu. Yani şöyle hastanede o ilk ayağa kalkış ilk sezaryenden daha kolaydı. Ayaklanmam da daha kolay oldu. Sadece bu sezaryenimde maalesef belim tutuldu 😔😔
1ayzaannesi ASE6154 evet maalesef. Biraz anestezistle ilgili olduğunu düşünüyorum ben. İlk sezaryenimde hiç böyle bir sıkıntı yaşamamıştım çünkü 😔