Anneler merhaba 28 haftalık gebeyim. Ancak bebeğim 30 hafta ile uyumlu aslında her şeyi sağlıklı ve güzel ilerliyordu. Ama bugün şeker yüklemesinde şekerim olduğunu öğrendim. Açlık şekerim 99 çıktı doktorum dikkat etmem gerektiğini söyledi çok korkulacak bir şey olmadığını söyledi ve endokrinolojiye yönlendirdi sonrasında tekrar görüşelim dedi. 28 haftada şeker testi için son hafta olduğundan ve geç farkettiğimizden beni çok korkuttu bu durum. Gebelik şekeri olan annelerden tavsiye istiyorum. Çok mu yüksek şuan bebeğim 28+3 ve 1523 gram 41 santim boyunda kesin sezeryan doğum olur gibi bir durum var mıdır?Ne yapmam gerekiyor bu süreçte