sweetmom_ sweetmom_ benim görmediğimi görebiliyor musunuz? O kadar uzun baktım ki. Şaşı oldum resmen😁😁😁
_Mother_ sweetmom_ kaset test diye düşünüyorum belli olmaz benim Şubat’ta 2 gün kala negatifti adet günü silik çıkmıştı betam da 11 di ama düşük oldu umut var o yüzden geç döllenme olmuşsa rabbim gönlünüze nasip etsin inşallah
Selma2412- sweetmom_ bende aynı şekilde 4 gün kala net negatif gördüm adetim 3 gün geciktikten sonra öğrendim inşaAllah adetinin geçmesini bekle güzel haberler ver bize 🤲🏻🌸🥹
sweetmom_ _Mother_ amin teşekkür ederim. Benim aslında bu ay tedavim olacak yine. Klomen tedavisi. Bende sağlıklı beslendim dikkat ettim falan Kasık ağrısı falan çok oldu her adet öncesi yaşadığımiz şeyler işte ama ben dün gece göğsümde mor damar gördüm baya belirgin yani. Ondan biraz şüphe düştü içime. Hakkımızda hayırlısı olsun inşaallah 🤲🏻
beyzanururey Canım umutlandırmak istemem ama benimkide hep negatif çıktı adetim bir gün geçiyordu umutsuz bir şekilde erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı kanda da beta değerim 50 çıkmıştı olabilir yanı 😊
sweetmom_ beyzanururey inşaallah canım yaa. Ben aslında bu ay tedavi olacağım hani olmazsa şaşırmam çok üzülmem de. Göğsümde çok belirgin bir damar gordum içime şüphe düşürdü normalde boynumda göğüsume damarlar belirgin değildir benim. Şuan bildiğin mosmor bir damar belirmiş. dua et lütfen canım.🤲🏻🤲🏻🌹
sweetmom_ zeynep_c aynen😁 kız beni tanısan dersin delisin sen o kadar yani. Sabırsız bir insanım eşim de dedi bekle diye ama duramadim.
Selma2412- sweetmom_ Rabbim kolaylıkla nasib etmiş olsun canım 🤲🏻🌸 adetin geçsin bir kaç gün sonra kan ver inşaAllah güzel haberler verirsin ☺️🌸
rranna Benim reglime 5 gün varken erken gebelikte çıkmamıştı, tam adet gününün sabahında yaptım o zaman silik vardı beklemenizi tavsiye ederim
sweetmom_ rranna aslında benim niyetinde beklemekti. Ben çok sabırsız olduğum için dayanamadim. İnşaallah hayırlısı olsun 🌹🤍🥰
Gokturkmom_ sweetmom_ erken gebelik yapmanız daha doğru sonuç verebilir:) ben de 4 gün önce öğrenmiştim