Kontrole gittiğimde doktorum açılma var 20 mm dedi dikiş yani serklaj olması gerekiyor dedi daha sonra 2 farklı doktora gittim onlarda 28.83 mm ölçtü dikişe gerek yok dedi yatarak geçiriyorum şimdi kime inanacağımıda şaşırdım. Bu durumu yaşayan var mı