Duyguudaa Kbrblr var gibi duruyor üstüne görme veya yerleşme kanaması olabilir ben yaşamamıştım ama benim de silik çıkmıştı bir doktora gidin bence
Kbrblr Sizce hamilelik var mı? Adetin2.günü bugün ama dünden beri kahverengi leke geliyor adet oldugumu düşündüm ama yine de yaptım. Bu durumu yaşayan var mı aranızda
sutlukahve_ Var görünüyor adetin sökülmezse yerleşme kanaması yaşıyorsun adetin gelirse de kimyasal gebelik inşallah sağlıklı gebeliktir