zamloss123 İkinci gebeliğim ayaktayken kalbim sanki yerinden çıkacak gibi atıyor ilkinde kalp doktoruna sormuştuk normal demişti. Geçen sağlık ocağında ebe ölçtü çok yüksek kesin doktora görün dedi
izobellaaa-_- zamloss123 son haftalar da çok kötü olmaya başladım galiba yorgunluktan 🥲 çok hızlı çarpıyor kalbim
Sumeyye7322 zamloss123 merhaba göründünüz mi doktora ne dedi acaba benim ebemde beni çok korkuttu bu ebelerin bazıları sanırım panik yani anlamadım Bende şimdi kardiyolojiye randevu aldım 2 hafta sonrasına stres oluyorum benimde nabzım hep 90-100-110 stres anında 130-140 bile oluyo
izobellaaa-_- zamloss123 34 olacağım bugün canım bir tane da oğlum var oda küçük 20 aylık ev işi çocuk derken yorgunluktan aşırı çarpıntım oluyo ağlayacaktım bugün 😃
zamloss123 izobellaaa-_- bende 30 haftalık 23 aylık kızım var yavaş yavaş yapıyorum işleri yinede oluyor ya