20Haziran 32+2 haftalık hamileyim 31 haftalıkken erken sancım oldu ciğerlerini geliştirmek için iğne tedavisi yaptılar. Şuan ara ara oluyor ama nadir. Aynı durumu yaşayan var mı ?
Acelyamomy 20Haziran 34 haftalikken dogum sancılarım vardi igne vurulduktan sonra 2 hafta dinlendim 37 de dogum yaptim sende cokk dikkat et surekli uzan daha cok erken senin
Nuurr_00 Sancıdan ziyade kasılma hissediyorum ben daha çok. Sancım nst de 100 leri gördü ama sadece kasılmaları hissettim hala öyle 30+5 te başladı ilaçla istirahat Le şuan 35+3 olduk son 2 gündür çok zorluyor illaa çıkacak ne varsa🤦♀️🥱
Nuurr_00 HMBD o kadar şiddetli değil ama 5 dakikadır fln öyle bir şey hissediyorum bıçaktan çok iğne gibi ama 😃 kasılmalar da var ve bebek aşırı hareketlendi ittirip duruyor kaburgalarımı sağ tarafta öyle toplanıyor oraya
20Haziran @“Eko93” ben anlamadım normal kasık ağrısı sandım dinlendim akşam leke olunca gittim acile nts ye bağladılar doğum sancısıymış
Mom89_ Bende 32 haftalıgım, yani afet agrısı çeken biriydim normalde , iki gündürde agrım oluyor aöa anlamıyorum bu sancı mı çok hareketli biriyim dinlenemiyorum ya ben her gün ev süpür temizle yemek tatlı çay faslı derken akşam ediyorum