gizem0403 Dün belime çok ani bi ağrı saplandı. Aynı şekilde karnıma da. Belim ve karnıma aynı anda. Kıpırdayamayacağım bi ağrıydı. 3 dk falan sürdü geçti nedendir 12+4üm şuan. Neden olur sizede oluyor mu
gizem0403 Enfal_06 ya yatarken bi anda olunca korktum. Düşük riskim de var o yüzden sanırım tedirgin oldum
Enfal_06 gizem0403 o zaman daha dikkatli olmalısın canım yavaş ve planli hareketler yapmaya özen göster