guzide34
Aşağıda yazdıklarıma ekstra gebe takip odasında da çok ilgilendiler. Ben 20.haftamda ilk kez devlete gittim çekiniyordum açıkçası direkt ebe okuluna davet ettiler zaten anlattılar vs genel bilgiler verdiler açıkçası hoşuma gitti benim. Randevu saatim de aksamadı. Daha önce başka bir bölüm için marmara araştırmaya gitmiştim çok kötü bir deneyim yaşamıştım ondan sonra çok güzel geldi valla burası
Deebg
Ezgi Er’e gittim ama asla ikinci randevuyu alamıyorum önümüzde ki ay için 🤦🏼♀️ Bütün doktorlar açılıyor o açılmıyor. Ama ben kendisini çok beğendim. Devlette ultroson göstermiyorlar vs diye anlatıyor burda tek tek vücudunun her yerini gösterdi anlattı rahat hissettim yanında kendimi tavsiye ederim.