Zynp12 RujbinB Dr mu yazdi losyonu benimde var sadece ilaç yazdı ama etki gormedim salı günü tekrar kan verecegim
Zynp12 RujbinB anladım benimde karaciğer enzimlerim yüksek çıktı ilaç yazdı dahiliye onu kullanıyorum haftaya salı kan verecegim bakalım düşüş varmı değerlerde hamilelikte çok zor gece kasintidan yatamiyorum ya 🥺
RujbinB RujbinB karacieğrlerim normal çıktı kanımda normal bende pupp hastalığı dedi gebeliğe kadar böyleymiş sonra geçiyomuş inşallah geçer