Hilalikooo canım kimyasal dan kaç ay sonra gebe kaldın benimde Şubat 25 de pozitif gördüm Mart 24 de beta sıfırlandı ilk adetimi 29 Nisan da gördüm bu ay tekrar işte planladık bakalım güzel haber alırım bende inşallah sende sağlıkla kucağına al inşallah