Birisii35 Merhabalar 37+0 haftalık gebeyim geceden beri enerji patlaması yaşıyorum resmen uyku 0 alt tarafım da aşırı baskı ağrı var ve midem bulanıyor bu haftalar da mide bulantısı normal mi yoksa açılmam mı var haftalardır alt tarafım da ağrı var
Haticeburak06 Birisii35 açılmanı anlayamazsın ama kasılmaların olursa bi ihtimal açılman olabilir demektir. Benim 36 haftada çok kasılmam vardı nstde sancı çıktı ben hissetmiyodum 1 parmak açılma oluşmuş ama hala öyle geziyorum
Selma2412- Birisii35 açılma nasıl anlaşılır bende merak ediyorum canım benim haftalardır alt tarafta baskı ve ağrı var kemik ağrılarım çok şiddetli ama NST de düzensiz sancı cıktıgı için doktorum açıklık var mı diye bakmadı benim haftalardır aynı şikayetlerim var canım
Birisii35 Selma2412- ben de hiç bilmiyorum ama bir yer de mide bulantısı falan varsa açılma olabilir yazıyordu ondan sordum benim de haftalardır alt tarafım da ağrı baskı var
Selma2412- Haticeburak06 doktorum bakmadığı için bende bilemiyorum canım ama alttan çok ağrım var hem bacak arası hem kasık kısmım kemiklerim de aynı şekilde acaba açılma olmuş mudur diye merak ediyorum yarın 40 doluyor NST de sancı düzensiz olduğu için doktorum alttan muayene etmeyelim dedi bekliyorum o yüzden
Selma2412- Birisii35 mide bulantısı yok bende canım ama mide yanmam çok var bir de dedıgım gibi alt tarafımda hep baskı var hem kemiklerde hem kasık bölgemde
Edadlgc Bende hiç uyuyamamıştım belimde ve alta vuran bi ağrılık vardı sonra kontrole gittim ertesi gün 2 cm açılmam varmış