çikolatalar instagramda çok pahalı, ben kendim kilo ile alıp etiketledim, kutusunu da sipariş ettim, maliyeti yarı yarıya farketti. Hediyelik kolonyaları da aynı şekilde şişeleri trendyoldan aldım pembe kolonya doldurup etiketledim,kapı süsü ve takı yastığını saretasarimevi sayfasından yaptırdım ben erken sipariş vermiştim 750₺ idi, çokta güzel geldi, zam gelmiş olabilir ama yine de piyasaya göre çok uygun ve çok ilgili bir hanımefendi