Annelikmghb benimde 7. Haftamda aşırı kanama koca koca pıhtılarla kaybettik diye gittik ama suan 34. Haftamızdayız çok şükür sakın stres yapma karnını sev dualar oku yat dinlen ağır işler yapma Rabbim hayırlısını bilir doktorumuz istersen 7/24 ultrasonda dur sağlıksızsa o bebek yine düşer demişti demekki sana tutundu yavrun sakin ol progestan kullandım bende kahveye döndü kanamam kan uyuşmazlıgımız vardı iğnesini vurdular birde düşük önleyici iğne vuruldu bana Rabbim hakkınızda hayırlısını versin sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏🏻