Arkadaşlar reglim 3 gün geciktikten sonra test yaptım ve çift çizgi sonrasında beta değerim 26,5 iki gün sonra kan verdiğim de 43,5 olduğu çıktı
Bu süreçle beraber 10gün geçti ve hamile olduğumu düşünürken regl oldum böyle bir durum neden olur ? Yaşayanınız var mı?