Aryaa Ceylann aynı hamılelıgımız benımde12+1 hayırlısıyla benım bulantılarım gectı göğus agrılarımda normalmı
Minikkalbim19 Bende 11+4 um kusma yok ama bulantı var belimr kramplar giriyor biraz ayakta durunca sanki birazda kasiklardan karında şişlik var bizde 12 haftayı doldurunca doktora gidicez bizimkide cinsiyeti belli plurmu kızlar. Neler aldınız en ufaktan bebislere
DuyguSenturk FHKK aynen benimde ilk ne söyleniyosa insan kendini ona alıştırıyo sonra değişince ister istemez bi tuhaf oluyo🤗
ayseozbek FHKK son adet tarihiniz nedir:) 14+3 üz biz doğumumuz 5 temmuz görünüyor... sizin biyanlışiniz var
FHKK ayseozbek 30 Eylül canım sağlık ocağında 10 Temmuz doğum demişti her ultrasyona girdiğimde 1 2 hafta oynuyor günü belkide o yüzdendir 😊
SafaMerve Mhtpgnby devlet eğitim araştrma da da yapılıyor mzelde de yapılıyr ama dr parası har 250 lerde ultrasyn 80 dr parası ve lan testleri içinde 1e0 civarlarında istiyor özellerde ücreti pahalı
Esratyg Mhtpgnby Doktorun yönlendirir aslında gittiğin hastane de yaparlar hastanede danışmaya da sorabilirsin.