Merhaba hanımlar 36 haftalık hamileyim kızım olacak inşallah ve hâlâ isim bulamadık tüm önerilere açığım eşim Elif olsun diyor ama benim pek içimden gelmiyor gülce Meryem istemiştim onuda eşim istemedi validemin adı yazgülü oda olabilir kafam çok karışık yardım edin 😭😄😄😄