Bende 2 yıllık evliyim evlendiğimden beri korunmuyoruz hiç bir sorunda yok ama olmuyor . Bu akışına bıraktım oldu sözleri bana biraz klasikleşmiş geliyo artık . Çünkü nasip ne zamansa o zaman oluyo bence yani bu ay düşünmicem diyip o ay tutturanlarda planlı olarak düşünememeyi nasıl başarmış oluyorlar . Ayrıca aklından geçirmekle stres olmuyosun herkeste aynı cevap . Düşünme olur . Düşünmediğimizde çok zaman oldu kendimizi yiyip bitirmiyoruz olmuyo diye ama ay ben düşünmedim o ay hamile kaldım sende düşünme demekte sinirlendiriyo insanı. Karalar bağlamıyoruz 7/24 aklımızda hamilelik olmuyor , adet olduğumuzda bu ayda tutmamış diyip geçiyoruz bazen ama kime olmuyo desek kafana takma stres yapma. Kim gerçekten bu kadar stres yapıyor