Aklımda iki hastane var Pendik bölge hastanesi doğan cüceloğlu - Pendik medipol hastanesi Aytekin hanım ve saadet hanım bu iki hastane arasında kararsızım gidersem de yazdığım doktorlardan birisine gitmeyi düşünüyorum internetten araştırdım medipol hastanesinden şikayet biraz fazla çalışanların üslubu hastaya davranışı hitap şekil temizlik açısından falan memnun değillerdi bölge hastanesinde de olumsuz yorum görmedim ama burda medipola gidip memnun olanlar da var bana da bi öneri yapar mısınız bu hastanelere gittiniz mi memnun musunuz mesela iki hastane de bebek için yoğun bakım var mı