Slm kızlar ben bu ay klomene başladım bu 3 denemem ilkinde yumurtam büyümemişti diğer ayda letu kullanmiştım yumurtam iyi büyümüştü 22 mm ama tutmamiştı bu ay tekrar klomen kullandım ve yumurtam güzel büyüdü 22 mm olmuştu yine ama sıkıntı şansıma hiçbi yerde çatlatma ignesı bulamadım çok yerde aradık bulamadık nasıl olmaz hiçbi yerde anlam veremedim ve maalesef iğne vurulmadım ve doktorum artık şansa kaldı işin ¾ gün büyünca birleşme olsun yumurtayı yakalarsın inşallah aranızda böyle olan oldu mu hiç yumurta çatlar degıl mi bide ben ovulasyon takıbı yaptım ama hiç çizgi bile çıkmıyor niye bilmiyorum bu normal mi sizce lütfen yardımcı olun 🤦🏻♀️😔