Aleyna_01 Hind yağının doğumu kolaylaştırdığını tetiklediğini duydum eğer 2 kaşık içtim beklemedeyiz Meryem ana eli otu da kullanımını bilen varmı acaba
Haticeburak06 Aleyna_01 maşaallah 2 kaşık içebildinmi ya bende 11buçukta içtim kasılmam var zaten 3 gündür varda bilmiyorum yağın etkisimi artık🤷🏻♀️ 1 kaşıktan az içtim
minismom Aleyna_01 dogumun basladıgında yani hastaneye yatısın yapıldıgında meryem ana otunu suyun icine koyun duaları var okuyun ot acılınca bi bardak sudan icin
6hilal_akin1 Aleyna_01 Meryem ana otunu içen de var salata yapıp yiyen de ama benim bildiğim suya atılıp dua okundugu ot açıldıkça rahim de açılıp doğumu kolaylaştırıyormuş
Aleyna_01 Haticeburak06 içtim vallahi ama mide bulandırıyor ueterki doğsun şişeyi bitiririm o derece ahahaha
Aleyna_01 minismom aktara sormuştum oda sancın evde olduğunda yapki etkisini göstersin suyundanda iç kuvvetlensin açılman kolay olsun demişti
Haticeburak06 Aleyna_01 ben 11 buçukta içtim şimdide içsemmi bilemedim. Çok az belim zonkluyor sabahtan beride kasılıyor
minismom Aleyna_01 bilmiyorum ben boyle yaptım ondan once 2 defa daha sancım var diye gitmistim geri gonderdiler acılma 1 cm su gelisi vs yok diye 2 3 gun sonra sabaha karsı suyum geldiginde gittim o zaman yatısım yapıldı oyle yaptılar ictim garanti olur en azından diye
Aleyna_01 Haticeburak06 iç kız nolucak en fazla doğurursun ay hala tadını hissediyorum katımsı bide su gibide değilki bir anda yutak 😅😅😅
6hilal_akin1 Aleyna_01 evet canım 1 ay sonra bende deneyeceğim inşAllah.Deneyimini bizimle paylaşır mısın?